Payroll en HR voor de zorg
Het is duidelijk dat de HR- en salarisadministratie in de zorgsector een uitdagend en complex terrein is. Als zorgorganisatie moet je omgaan met diverse diensten, werktijden, uitzendkrachten, reiskosten en contracten. Bovendien dien je rekening te houden met fiscale regels, verschillende CAO’s en talloze uitzonderingen binnen de zorgsector. Uiteraard wil je dat je salarisadministratie altijd tijdig en accuraat wordt afgehandeld. Deze complexiteit is met onze dienstverlening verleden tijd! Onze salarisprofessionals zijn expert op het gebied van fiscale wet- en regelgeving en sociale verzekeringen voor de zorg. Hierdoor kunnen we jouw salarisadministratie niet alleen uit handen nemen, maar ook optimaliseren en ondersteunen we je door de laatste ontwikkelingen, procedures en cao’s deskundig en snel te implementeren.
Waarom kiezen voor ESVE Groep
Neem contact met ons op
Door middel van onze dienstverlening kunnen organisaties zich concentreren op hun kernactiviteiten, wetende dat de HR- en salarisadministratie in goede handen is.
We begrijpen je uitdaging en zorgen samen voor een passende oplossing!